ΡΕΜΑΛ ΑΣΚΕΡ

Ένα ντεμέκ τραγουδάκι για όλα τα καθωσπρέπει ρεμάλια

(από την προσωπική ερασιτεχνική συλλογή μου "Ρεμαλιάς"

συνοδεία μπαγλαμαδακίου ντριν ντριν)



χμ.. χμ..



το ρεμάλι καθωσπρέπει στέκεται σ΄ένα σκαλί

και κοιτάζει ένα σκυλί

βλέπει κι ένα ζευγαράκι να φιλιέται με μεράκι

πάει φεύγει το σκυλάκι

το ρεμάλι πάει πέρα κάθεται σ΄ένα παγκάκι

να καπνίσει τσιγαράκι

λέει γεια σ΄έναν αλήτη που ΄ταν κάποτε από σπίτι

τώρα έρχεται το τρένο φεύγω να μην περιμένω

να τρεις νέοι με σαγιονάρες άντε παίζουν δυο κιθάρες

κι ο μικρός μπαγλαμαδάκι γρατζουνάει τραγουδάκι

πάει έφυγε το τρένο κι όλο τζάμπα περιμένω

πέρα δώθε τα γκαρσόνια με στενά τζιν παντελόνια

ούζα μπύρες και γλυκό συκαλάκι κουταλιού

φτάνει τώρα πάμε αλλού

8 σχόλια:

Spy είπε...

Α, μα εσείς είστε μεγάλη καλλιτέχνις! Αδικείστε εδώ μέσα.
(έχω κάτι γνωστούς σε δισκογραφικές, να κάνουμε τίποτις;)

ritsmas είπε...

Γεια σου Κοκό μου...λ. Ωραίο το ντεμέκ που λενε και στο χωριό. Ευχομαι ο,τι καλύτερο με τον καινούργιο χρόνο....ακομη και με το ποδήλατό σου!

Leviathan είπε...

eixes omos ebneusi!!!! :) filia kai xronia polla!! :)

Coco είπε...

@Spy: τις μισείτε τις δισκογραφικές, ε;
εσείς είστε ονειρικός καλλιτέχνης, εγώ ένα ρεμάλι του Θησείου και πέριξ

@ritsmas: και γω εύχομαι τα καλύτερα αλλά πάρτε καλού κακού ένα ποδήλατο, προβλέπεται πολύ πετάλι!

@Levi μου να΄σαι καλά, καλή Πρωτοχρονιά με αγάπη!

Ανώνυμος είπε...

Αλλά δεν πάει ποτέ στα κουτουρού.έχει σχέδιο διπλούν. . Ένα εσπρεσάκι κατά νουν με τσιγαράκι και τη φωνή της ουμ καλσούν...και μ άφησε η εμπνεφσις. Φιλάκια

Coco είπε...

@ Sulpice: Πω πω, κι έχω καιρό να την ακούσω! Αχ, δεν ντρέπεσαι, μ΄έβαλες στις νοσταλγίες!

MenieK είπε...

αλλού? που αλλού Coco μου?

Coco είπε...

@ Μeniek: Brazil!