ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΕΠΙ ΚΟΛΩΝΩ

Είτε επειδή οι αρχαίοι τραγικοί δεν ήθελαν να χάσουν το μέτρο, είτε επειδή όσο και να το κάνεις, πάντα θα βρίσκονται παραλειπόμενα, πρέπει εμείς οι σύγχρονοι να συμπληρώσουμε τα κενά. Οφείλουμε λοιπόν να πούμε, ότι ο Οιδίπους επί Κολωνώ είχε μάθει δυνατό τάβλι τυφλό σύστημα και κρατούσε καλά τα σκήπτρα στο καφενείο ως συνταξιούχος τύραννος, κι οι μέρες κυλούσαν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, με τις συνηθισμένες λογομαχίες για το τι θα έκανε ο καθένας αν γινόταν πρωθυπουργός για μια μέρα, ή ίσως και για κάνα χρόνο, ωσότου το παιδί που τον οδηγούσε, εξαφανίστηκε εδώ και μια βδομάδα, πράγμα που του προξενούσε εκνευρισμό, όχι τόσο γιατί είχε το νεαρό ανάγκη, τον είχε μάθει δα το δρόμο, όσο από γεροντικό πείσμα, τι κάνει δηλαδή το κωλόπαιδο.
Έπειτα η τηλεόραση όλο για φασαρίες έλεγε, κι ο γέρος όσο κι αν δεν ήθελε να το παραδεχθεί, ανησυχούσε πως ο μικρός θα ΄χε μπλέξει άσχημα. Τέτοιο κακό, τέτοια φαγωμάρα, ούτε τα παιδιά του στη Θήβα, καλά που έφυγε. Και τώρα ν΄ακούει τα χειρότερα, στην Αθήνα, που ήρθε νομίζοντας πως θα βρει λίγη ησυχία πια. Αλλά να, καθότι πάντοτε τον έδερνε μια ειλικρίνεια, χτυπώντας χάντρα χάντρα το κομπολόι του, μουρμούραγε μονάχος του, μήπως δεν έκανα και γω τα ίδια, τι το ΄θελα να φύγω απ΄το βουνό; Καλά δεν ήμουνα με τον τσοπάνο; Μου το΄χε πει, πως σαν θα πέθαινε, παιδιά δεν είχε, δικό μου το μαντρί, κι ό,τι ήθελα θα το΄χα, να περνάω ζωή χαρισάμενη στον καθαρό αέρα.
Μα εγώ αγύριστο κεφάλι, κάτι μ΄έτρωγε, κι ένα ξημέρωμα έβαλα την προβιά και τα τσουράπια και πήρα δρόμους, κακή μου ώρα! Να ΄μαι λοιπόν τυφλός κι ανάποδος, κι αφού του στραβού το δίκιο πρέπει να λέγεται, καλά μου τα ΄ψελνε ο δόλιος ο μάντης να με προλάβει, αλλά πού! Μόνο στα τελευταία τα ΄μαθα και του τα λέω του μικρού, να προσέχει, να μελετάει, να προκόψει, του κεφαλιού του όμως εκείνος, κάνε Αθηνά μου να γυρίσει σώος, θα του μετρήσω τα κόκκαλα με τη μαγκούρα, μα τον Δία!

6 σχόλια:

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Eντάξει θα κάνω ότι μπορώ να γυρίσει σώος, τι κοτζάμ θεά είμαι !! Και τι θεά , θεά της σοφίας !!!!
Κοκούλα μου καλή βδομάδα και πες του να μην ανησυχεί, θα τον κουβαλήσω πίσω άρον άρον !! φιλιάααα

quartier libre είπε...

@ ευρηματικό!

αμ, εγώ που περιμένω τον μικρό απόψε απ' τα πεδία των μαχών,
και το κινητό κλειστό,
και δύο η ώρα δε λέει να φανεί...

είχε Κοκούλα κινητό
επί Κολωνώ;
είχε;

πες, να με παρηγορήσεις...

VAD είπε...

O Οιδίποδας παλεύει ενάντια στη μοίρα του,με τη συμπεριφορά του ξεπερνάει το μέσο άνθρωπο,αγνοεί ότι διαπράττει "υβριν" ,δεν εμποδίζει την αποκάλυψη της ύβρης,ίσα -ισα ο ίδιος τη βγάζει στην επιφάνεια,αποδεχεται την ¨τίσιν¨-τιμωρία,αξιοπρεπώς και όχι"με των δειλών τα παρακάλια" και οι θεατές"καθαίρονται"μαζί του!
Αυτοί που αδιαφορώντας για τη νέα γενιά την οδήγησαν στους δρόμους για το δίκιο της, ΄θάρθει η ώρα να πληρώσουν...

faraona είπε...

Τι ωραιο κΟκΟ μου...
θα γυρίσει μωρε ,θα γυρίσει κι αντι να του μετρησει τα κοκκαλα με την μαγκουρα ας του κανει μια αγκαλια!!!

TeddyBoy είπε...

Μια χαρά θα είναι και θα γυρίσει.
Έχουν δυνατό το ένστικτο της αυτοσυντήρησης αυτά τα παλιόπαιδα!

ΥΓ (άσχετο)
Γιατί όσες φορές κι αν έχω προσπαθήσει να εγγραφώ στις αναρτήσεις σου, δεν τα έχω καταφέρει; (πάντα ο Google Reader μου λέει ότι κάτι πήγε λάθος, title unknown, και τέτοια)

Coco είπε...

@Αθηνά: Τιμή μας, η από μηχανής θεά! Έσπευσε εν τω άμα!

@quartier libre: δεν πιάνει, είναι γούβα! ξέρεις...άστο το κινητό

@Vad: αυτοί...κατά Πενθέα

@Faraona: μόνο όχι υπερβολικά σφιχτή!

@Teddy Boy: για να το λες εσύ ο τεντυμπόυ, κάτι θα ξέρεις!

έχω πρόβλημα εδώ και καιρό, έκανα ό, τι μπορούσα να στρώσω το feed, δεν ξέρω και πολλά, έστειλα και report, τίποτα, επίσης δεν μπορώ να εγγραφώ στις αναρτήσεις του Yahoo. Το πρόβλημα που μου βγάζει στο feed είναι στην επικεφαλίδα