ΒΑΛΕ ΜΟΥ ΔΥΣΚΟΛΑ!



ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ

Υπάρχουν
Απαντήθηκαν Σωστά
Ποσοστό

Εύκολη
7
3
42.86%

Μέτρια
10
6
60.00%

Δύσκολη
3
3
100.00%

Μαζεύω τα μαλλιά μου απ΄το πάτωμα!


Έκανα βιαστικά για δοκιμή ένα δείγμα τεστ γνώσεων στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Το αποτέλεσμα βγήκε 60% σωστά. Άρα μάλλον κόπηκα. Αλλά όταν είδα τ΄αναλυτικά... Δηλαδή στα εύκολα και τα μέτρια τα κάνω ρόιδο και στα δύσκολα πιάνω 100%!!


Η αλήθεια είναι πως οι περισσότερες ερωτήσεις είναι ανείπωτες βλακείες.




Τώρα τί κάνω; Θα κοπώ μόνο και μόνο γιατί δεν είμαι μια μετριότης!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μετριότης μετριοτήτων, τα πάντα μετριότης....

να η εξαίρεση!!!!

καλημέρα καλή μου
αχ! όλο βιαστικά σε επισκέφτομαι
πρέπει να βρω χρόνο έχω πολλά να διαβάσω εδώ!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Κουράγιο μικρή μου μαύρη γάτα.Αυτά παθαίνουν τα μεγάλα πνεύματα. Ωραίες οι φωτό και πολύ σωστή επιλογή του προσώπου.
Καλό χειμώνα. Φιλιά

Coco είπε...

@κασταλία: πάντα με διάκρινε μετριοφροσύνη! Καλά που δεν έχεις χρόνο να διαβάσεις τα κουφά μου ποστ! Πρέπει να σ΄ευχαριστήσω για το λινκ στον Miliwka, βρήκα κάτι ηλεκτρονικά εργαλεία, θα γράψω και σε κείνον σχόλιο
@sulpice: εσύ κοίτα να μαζέψεις τον γάτο τον αμάζευτο sex-machine, πριν έρθουν και σας ζητάνε διατροφή χαχαχα, ωραίοι οι συρεαλίστ, θ΄ανεβάσω ποστ!

Leviathan είπε...

kalimera!!!sta diskoli na ta pas kala kai ta metria asta gia tous metrious...popo ti eipa tora... :)

Coco είπε...

@leviathan: το βασίλειό μου για ένα καλάμι!