ΤΙΠΟΤΑ


Πρέπει πάντοτε να κάνεις κάτι επιδιώκοντας κάτι άλλο.
Αυτό είναι ένα αξίωμα που θέλω πολλές σόδες να χωνέψω.
Αλλά και πάλι αχώνευτο μού είναι.
Πρέπει να βάζεις στόχους!
Κι άμα δεν βάλω;
Αυτό σημαίνει πως δεν ξέρεις τί θέλεις και θα αποτύχεις.
Σε τί;
Άντε βγάλε άκρη.
Μια γιαγιά μ΄έβλεπε εφτά χρόνια να διαβάζω στο μπαλκόνι.
Τί γίνεται παιδάκι μου ακόμη δεν τέλειωσες;
Ακόμη δεν άρχισα, της έλεγα.
Μα τόσο δύσκολες αυτές οι εξετάσεις... Εμένα ο γιος μου τέλειωσε και παντρεύτηκε και δουλεύει, και...
Έχω μια εσωτερική γεωγραφία. Τα περισσότερα μέρη της είναι αχαρτογράφητα και πηγαίνω ψαχουλευτά. Η πυξίδα είναι μια διαίσθηση, που ποτέ δε με γέλασε, παρά την ταλαιπωρία. Με τις εξηγήσεις όμως δεν τά΄χω καλά. Δυσκολεύομαι.
Ας πούμε, κάποιος μού λέει, τί έκανες σήμερα, και του απαντώ, τίποτα.
Τίποτα, πώς τίποτα;
Ε, να, ξέρω γω, διάβασα ένα βιβλίο!
Α, μπράβο, και τί άλλο;
Τίποτα!
Αν του πω ότι είμαι χαρούμενη, θα με ρωτήσει γιατί.
Αν του πω ότι διάβασα μια ιδέα που μού έφερε μια άλλη, θα χασμουρηθεί.
Α, έτσι... και σε τί χρησιμεύει;
Μα... σε τίποτα!

12 σχόλια:

faraona είπε...

Το θεμα ειναι Κοκο μου να αισθανεσαι εσυ καλα με τον εαυτο σου ακομη κι οταν δεν κανεις οπως λες τιποτα.
Τωρα οι αλλοι ...εεε οι αλλοι γι αυτο ειναι... για να αναρωτιουνται για το τιποτα μας.



καλη εβδομας
με ποδηλαταδες και μακρυα απ τα χαντακια βρε!!

φιλια

Ανώνυμος είπε...

Καλημερούδια. Το να διαβάζεις ένα βιβλίο δεν είναι τίποτα. Αντιθέτως... είναι ένας καινούριος κόσμος. Μην προβληματίζεσαι αγαπητή μου Κοκό... Οι περισσότεροι πια έχουν βάλει τον αυτόματο και πηγαίνουν, περιορίζονται στα εντελώς απαραίτητα και δεν ενδιαφέρονται για το ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ... Άρα ....

Ανώνυμος είπε...

Ένα τίποτα με μπόλικο καθόλου. Ότι και να κάνεις, κανείς δεν είναι ευχαριστημένος. Καλή Εβδομάδα

Garfield

Coco είπε...

@ Faraona: Ω πολύ καλά αισθάνομαι! Γι΄αυτό μού ταράζουν τους κύκλους. Σού λέει, κάποιο λόγο θά ΄χει να ΄ναι ευχαριστημένη...και δεν βρίσκουν τίποτα!!
Καλή βδομάδα!

@Sulpice: το να διαβάζετε βιβλία αντί να κλαίτε τη μοίρα σας (μαντίλα προαιρετική) σημαίνει ότι έχετε έρθει από άλλο πλανήτη, αγαπητή Βαρώνη, και πρέπει να επανενταχθείτε!!

@Garfield: Mία λύση για τους ανικανοποίητους: σε γράφω ε-κεί!!
Πολλά γλυκά φιλούδκια!!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Αφού η εσωτερική σου πυξίδα σου δείχνει τον δρόμο, προχώρα !!!!
Οι άλλοι πάντα θα βρίσκουν κάτι να πουν, το θέμα είναι εσύ να ταχεις καλά με τον εαυτό σου !! Φιλάκια!!

Ανώνυμος είπε...

κοκο μου δεν εχεις στοχους? τοσο το καλυτερο. και ξερεις γιατι? γιατι μπορεις να βαλεις οποιο στοχο θελεις, οποτε θελεις, οπως θελεις. Επισης δεν παθαινεις πατατρακ εαν τυχον δε σου βγει. Ετσι μενεις και υγιης και ευελικτη. και η ζωη, αγαπαει τους ευελικτους ανθρωπους.

Ελευθερία Αραβανή είπε...

αχ, σαν να διαβάζω τον εαυτό μου...συμβουλή σε όλους μας: όταν δεν έχω τι να κάνω, απλά δεν κάνω τίποτα.
το γιατί δεν το χρησιμοποιώ..και ούτε απαντάω στα γιατί των άλλων..
ουφ!!!χαίρομαι που σε βρήκα..

νατασσΆκι είπε...

Bρε μια χαρά είναι αυτό το "τίποτα", πολύ μ' αρέσει!

(κι εσύ πάλι, εφτά χρόνια, τι διάβαζες; Αμάν!!:pp)
:)))))

Φιλιά, γάτα-ποδηλάτισσα ;)

ritsmas είπε...

H εσωτερική γεωγραφία με σκότωσε. Δηλαδη σκοτωμένη ήμουν, αλλά δεν τόχα καταλάβει. Εξαιρετικά επίκαιρη η τοποθετηση σου. Πάει με όλα. Με την Ελλάδα, τον φθίνοντα κόσμο, τα χρήματα που χάνονται, τους χαρακτήρες μας που αλλοιώνονται..με όλα σου λεω\χαιρετω\ριτς

Coco είπε...

@αθηνα: ακούω τη γνώμη των άλλων, όμως μερικοί έχουν ένα τόσο ανυπόφορα χρησιμοθηρικό πνεύμα που πνίγομαι

@exofthalmi: ναι, ξέρω, είμαι ολίγον ρεμάλι! έρωτας και αναρχία ένα πράμα

@ελευθερία: το θέμα είναι όταν η μέρα σου έχει αποκτήσει νόημα για σένα αλλά ο λόγος δεν γίνεται κατανοητός στους άλλους! Όσο για την τεμπελιά και την ξεκούραση, το σώμα δίνει σήμα!

@νατασσάκι: καλέ, έτυχε σε κείνο το σπίτι να μείνω εφτά χρόνια! Το διάβασμα γενικό, δικά μου, βίτσιο, πώς το λένε!

@ritsmas: δηλαδή δεν είναι ένα αθώο ποστ πια αλλά ένα δολοφονικό πασπαρτού;; Μπρρρ... Ευτυχώς που κανείς δεν μπορεί να σκοτώσει ένα γκόλεμ..!

Ευχαριστώ, βελούδινο βράδυ σε όλες τις γατούλες!

roadartist είπε...

Πολύ μου άρεσε αυτό!!
..σε ένιωσα..
Νομίζω οτι είσαι μια χαρά..τουλάχιστον εγώ σε καταλαβαίνω απόλυτα (τώρα αυτό δε ξέρω αν πρέπει να σε χαροποιεί όμως χαααχαα !!!
Καλή εβδομάδα και να μπορείς πάντα να κάνεις αυτό που θες!! Δίχως 2ες σκέψεις..Και στο "τίποτα" μπορεί να κρύβονται πολλά!

Coco είπε...

@roadartist: έχω αρχίσει ν΄ανησυχώ!! χαχαχα

Μικρή παρατήρηση: τυχαίο ή όχι, αυτό το ποστ σχολίασαν μόνο γυναίκες. Να υποθέσω ότι οι άνδρες αγαπούν τη δράση... τα γεγονότα...