ATHENS BY NIGHT

Αν δεν το πήρατε είδηση, η προεδρική φρουρά άλλαξε τα μπεζ κι έβαλε τα μπλου σκούρα, ενώ εγώ κυκλοφορώ ακόμη με βερμουδίτσα... Όμως παρότι δεν συγχρονίζομαι ενδυματολογικά με την εποχή, κι αλίμονο, η εμφάνισή μου απάδει της ιδιότητάς μου, της ηλικίας και του επαγγελματικού μου χώρου (δεν τα λέω εγώ αυτά, άλλοι μου τα καταμαρτυρούν, τα κουτσομπολεύουν και ξινίζουν), έχω ωστόσο συγχρονιστεί απόλυτα με την αλλαγή της φρουράς, ιδίως το απόγευμα και το βράδυ. Στην Ηρώδου Αττικού πετυχαίνω πάντοτε στη στροφή την αλλαγή και περνάω ξυστά απ΄ τις φουστανέλες! Δεν θα έλεγα ότι οφείλεται αποκλειστικά στο ωράριό μου, διότι κι απόψε, που καθυστέρησα αρκετά, συνέβη ακριβώς το ίδιο. Σε λίγο οι τουρίστες με τις φωτογραφικές θα θεωρήσουν το ποδήλατο που περνάει απαραίτητο μέρος του πρωτοκόλλου, μια ενδιαφέρουσα ελληνική καινοτομία!
Βλέπω λοιπόν στη διαδρομή μου ευζώνους, φαντάρους και ματ, κλούβες και ξανά ματ και ξανά κλούβες. Ενδιάμεσα στις στρατιωτικοαστυνομικές βάρδιες, στέκει άλλου είδους βάρδια, στη Σόλωνος και στην αρχή της Μαυρομιχάλη και της Χαριλάου Τρικούπη, κοπέλες με μίνι και παλιότερα είχε και εντυπωσιακά τραβεστί. Μια φορά στη γωνία, δύο τραβεστί με ξανθιές περούκες και λαμέ μακριά φορέματα μου έκαναν κάπως επιθετικά "μπ-μπου"! Οπότε σταματάω, και λέω, "τσιχλίτσα"; Προς στιγμήν τα χάνει, με κοιτάει, "δυόσμος είναι!" συνεχίζω εγώ, λέει στο άλλο, "Καλεέ, δεν τροόμαξε!", σε μένα, "Γιατί, καλεέ, δεν τρομάζεις, αχού!", αλλά πήρε τελικά την τσίχλα κι έφυγα, μην κόβω και την κίνηση...
Χθες βέβαια έλειπαν οι κοπέλες, υπήρχε μια άλλη ατραξιόν. Δυο πυροσβεστικά, πυροσβέστες, μάνικες, περιπολικά και ματ, λωρίδες έκοβαν την κάθοδο, απίστευτο μποτιλιάρισμα, και μόνο εγώ ζήτησα και πέρασα (με μίσησαν οι ταξιτζήδες) ανάμεσα από καμμένα σκουπίδια, καμμένους κάδους, βρεγμένα αποκαΐδια και μια ατμόσφαιρα πίσσας, καμμένου λάστιχου και δακρυγόνου. Μετά απ΄ αυτά, έπεσα πάνω στους τσιγγάνους. Δυο οικογένειες φόρτωναν σιδερόβεργες και οξυγονοκολλούσαν. Φεύγω απ΄αλλού, μα ήταν αδιάβατα, διότι ο δήμος είχε σκάψει μια τάφρο κατά πλάτος.
Αυτή η πόλη δεν κοιμάται ποτέ...ούτ΄εγώ που πριν λίγο ξέμπλεξα με τα γραφειοκρατικά παραλειπόμενα...
Καλημερούδια!

15 σχόλια:

happypepper είπε...

"Nυχτερινός ποδηλατικός τουρισμός". Πολύ μου άρεσε.
Κάτι σα βελούδινη σκιά σε μια σκοτεινή άποψη της πόλης.
Παράλληλα, θα ομολογήσω ότι με έχεις βάλει σε σκέψεις με το ποδήλατο, που ακόμη διατηρώ σε σπίτι εκτός αθηνών, μπας και το φέρω αθήνα και το κάνω πάλι μέρος της ζωής μου.
Αλλάζει η βάρδια λοιπόν και παίρνουμε τη σκυτάλη.
Καλημέρα με τις πρώτες ηλιαχτίδες.

K@terin@ είπε...

καλημέρα ,

Θυμίζει σκήνη απο παράλογο όνειρο όλο το σκηνικό, κάτι σαν εφιάλτης αλλά όχι απ αυτούς που θα ξυπνήσεις τρομαγμένος!!

Unknown είπε...

Εσύ πρέπει να έχεις τελικά κάποιο φετίχ με τις στολές!

(θα το φτιάξεις επιτέλους το φίντ σου; Τσέκαρε τα settings σου βρε)

MenieK είπε...

σε βλέπω διάσημη εις την άπω ανατολή κι εσένα και το ποδηλατάκι και τη βερμουδίτσα σου!!!

Ανώνυμος είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο ότι αυτή η πόλη δεν κοιμάται όπως και όλες οι μεγάλες πόλεις. Τις πρώτες πρωινές ώρες μπορείς ν΄ακούσεις απο μακριά έναν υπόκωφο θόρυβο... Μη σου πω και το άλλο: την περασμένη εβδομάδα έκανα μία ώρα για να πάω από την Ομόνοια στην Καλλιθέα.
Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

και γω στο "νυχτερινός κ.λ.π." κόλλησα :)
άντε μας την έφτιαξες πάλι τη μέρα ...
χωρίς πλάκα βλέπω τους ποδηλάτες με άλλο μάτι πλέον...
φιλιά :)

Tzeve είπε...

καλημέρα...καληνύχτα..ακόμα στη δουλειά πάντως και συνεχίζει...

περίεργο και γω τα ίδια αντικρίζω και σήμερα παρατήρησα, για πρώτη φορά ίσως τα μπλέ που βάλαν οι εύζωνοι...

καπού εκεί στα σύνορα Κολωνακίου με εξάρχεια...Τρικούπη - Σόλωνος και άνω δίπλα στα ΜΑΤ...θα με πετύχεις...

είμαι χοντρός...αγαπάω το περιβάλλον και μαρέσουν τα λασπόλουτρα...

Coco είπε...

@happypepper: μ΄αρέσει το βράδυ να γλιστράει σιωπηλά το ποδήλατο, αντίστοιχο στη θάλασσα είναι το ιστιοφόρο

@katerina: γενικά δεν βλέπω εφιάλτες, ούτε με τρομάζει η νύχτα, τη νιώθω να με τυλίγει ευχάριστα και απόκοσμα

@Ντάρθιρε Αββανίτη, σιχαίνομαι τις στολές και την αντίστοιχη νοοτροπία! Τα πολιτικά ρούχα είναι πιο άνετα και πιο κομψά, καταπώς έλεγε κι ο Οβελίξ! Όσον αφορά στους ευζώνους, δεν θα ΄χα αντίρρηση να ποζάρανε άνευ στολής (εκεί να δεις τουρισμός)! Τώρα που το σκέφτομαι δεν θα τους λέγαμε πια ευζώνους αλλά κούρους, χαχαχα
Το feed το έχω ενεργοποιημένο, θα ξανακοιτάξω, δεν καταλαβαίνω και πολλά, σιχαμένη κατάσταση!

@meniek: ας κάνω την Κινέζα...

@Sulpice: γιατί δεν πήρες το ποδήλατο, να δέσεις στη σχαρίτσα τη λανσέλ σου με ...χταπόδι(χαχαχαχα και πάλι χαχαχαχα) και να πας άνετα σ΄ένα τεταρτάκι;

@κασταλία: θα γράφω για τη μαύρη νύχτα να φτιάχνω την άσπρη μέρα!

@λασπολόγος: έτσι, γύρω γύρω όλοι!

Unknown είπε...

Α μα πως να καταλάβεις...
Άμα το μυαλό είναι στην ακτινοσκόπηση των ευζώνων...

:ppp

MenieK είπε...

διακρίνω μια συνάφεια, μια γραμμική εξέλιξη των ποστ (από την φό στην αυθεντική κινέζα) μπράβο, μπράβο, μπράβο! :-)

K@terin@ είπε...

Το σκηνικό με την Λούσι είναι πιο περίεργο απο το χθεσινό , λοιπόν μου άρεσει αυτή η παρατήρηση-έρευνα ανθρώπων...
καλησπέρα !!!

Coco είπε...

@Darthiir: ε, δεν θα το πιστέψεις, πάλι έπεσα στην αλλαγή, πριν μια ώρα, στη στροφή ακριβώς, κι ήταν εντελώς τυχαίο, γιατί με καθυστέρησαν δύο δουλειές! Ποδήλατο-ρολόι! Όσο για το μυαλό, ένα είναι το ρημάδι! ;)

@meniek: μία, δύο τρεις, πολλές κινέζες!

@katerina: συνηθισμένα πράγματα γύρω μας. Μάλλον η γραφή, ακόμη και η χύμα, όπως γράφω εγώ, έχει μια μαγική ιδιότητα, τα αναβιβάζει στο επίπεδο του ασυνήθιστου ή αναδεικνύει μια γοητευτική πλευρά...

Unknown είπε...

Μήπως να το κοιτάξεις;

quartier libre είπε...

@ ωραίο το "Λούσυ" !
:)

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Κοκούλα μου , σ ευχαριστώ !!
Μπορεί να γράφεις για Κινέζα, αλλά εσύ κάθε άλλο παρά την Κινέζα κάνεις!! Αμέσως πήρες το ποδήλατο και προσφέρθηκες να βοηθήσεις (για το βιβλίο) !! Είσαι ένα πολύ πολύ γλυκό βιβλιοποδηλατόπαιδο !!
Προς το παρόν δεν χρειάζεται , θα δούμε με την Συννεφούλα , τι θα κάνει!! Πάντως , ΜΕ ΣΚΛΑΒΩΣΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΣΟΥ!! Φιλάκια Σαμιώτικα