ΔΕΚΑΟΧΤΩ ΜΗΝΕΣ ΑΓΓΛΙΚΑ

Η κομψή βραζιλιάνα γύρισε από τα Μιλάνα και τα Παρίσια εντυπωσιασμένη: πόσα πολλά ποδήλατα!  Ορισμένως το ποδήλατό μου απέκτησε νέο εφέ.  Θεωρείται πλέον "σίκι".  Πιο σίκι απ΄ το ν΄αλλάζω λάστιχο δίπλα στην πισίνα του βραζιλιάνου διπλωμάτη και να χαιρετάω τη Ντόνα ντζι κάζα με τα χέρια μες το γράσο, μπορείτε να φανταστείτε; Αν όχι, θα φανταστώ εγώ για σας.  

Είστε η νύφη και βρίσκεστε στην κουζίνα με την πεθερά σας.  Η πεθερά φυσικά σας έχει κάνει τη ζωή ποδήλατο.  Όμως τώρα δεν είναι πια ένα παλιοποδήλατο κει πέρα.  Είναι ένα σίκι ποδήλατο!  Διότι η πεθερά σας μιλάει αγγλικά!  

Τώρα δηλαδή που καίγεται η Ινγκλατέρα, καίγεται κι ο βραζιλιάνος να μάθει αγγλικά κι έχει βάλει και τέρμινο: δεκαοχτώ μήνες εντατικά.  Τα νεύρα μου, τις κρέμες μου κι ένα αεροπλάνο!  Δηλαδή όταν ήρθα και δεν ήξερε κανείς κιχ αγγλικά και γω κιχ πορτογαλικά, δεν συνεννοηθήκαμε μια χαρά; Τώρα η σερβιτόρα δεν λέει μόλιου, λέει κιτσούπι, και τρόμαξα να καταλάβω, κιτσούπι, κιτσούπι, επέμενε, με πυροβολούσε, κάποτε μπήκε μες το κεφάλι μου, ότι μού μιλάει αγγλικά:  Ketchup!

Δεν θέλω κιτσούπι! Θέλω μια καρύδα. Πάμε με παρέα σ΄ ένα πόστο στο πάρκο, που ήξερα ότι είχε παγωμένη καρύδα και ωραίες ριγέ καρεκλίτσες. Εκατό ή τρακόσια ιμέλι; Την καρύδα, λέω, τη νατουράου! Εκατό ή τρακόσια ιμέλι, συνέχισε ο τύπος με άγριο ύφος.  Καρύδα νατουράου!  Όχι, φρούτο δεν δίνω, μόνο βυζαγμένο σε ιμιλιλίτρι!  Αποκλείεται.  Δρόμο.  Θέλω την καρύδα ολόκληρη. Δεν θέλω πλαστικά ποτηράκια και ιμιλιλίτρι! 

Ο φύλακας του μουσείου μαθαίνει αγγλικά.  Όλοι οι φύλακες μαθαίνουν αγγλικά. Νάου ίντιρι φρούμι χίαρ! Ούδερι γουέι!  Φρούμαξα.  Τί;  Θέλετε να κάνετε την Μπραζίλια τουριστική;  Να παίξουν τα νεύρα μας; Να εξαφανιστούν οι καρύδες; Τώρα θα δείτε.  Έχω και γω χόμπι.  Κάθε Κυριακή απόγευμα που βγαίνει κι η φρουρά.  Κατεβαίνω τον Έισου Μονουμεντάου με τα χέρια πάνω ουρλιάζοντας και χαλάω τις φωτογραφίες, ρημάζω τις πόζες. Δοκιμασμένο φορ σουρ και ιντίντ!

6 σχόλια:

VAD είπε...

Πού ν'ακούσεις και τους δικούς μου εκει κατω!Ασενς,Αθενς!!!
Χουάτ ιζίς;;;=Χουάτ ις δις!!!:)))

kovo voltes... είπε...

Είσαι απολαυστική πραγματικά...Τι τραβάς βρε μικρή μου?? Αυτό είναι ο πύργος της Βαβέλ!!! Και αυτό το κιτσούπι όλα τα λεφτά!! ;)))

L'Enfant de la Haute Mer είπε...

τι ωραίο!
όλο μπρίου!

stefanos maximos είπε...

Γεια!
ειμαι ο Στεφανος Μαξιμος και αυτα ειναι τα μπλογκ μου :
http://mag-gr.blogspot.com (για ελληνικα περιοδικα)
http://blogo-gr.blogspot.com (για ελληνικα μπλογκ)
http://imertv.blogspot.com (για ελληνικη τηλεοραση)

Αν θελεις διαβασε τα και αν σου αρεσουν γινε μελος και βαλε τα στη λιστα σου.
Θα κανω κι εγω το ιδιο και θα σε διαβαζω.

Ευχαριστω.

Sulpice είπε...

Oh how fantastic! Δε νοιώθεις ότι φυσά ένας άλλος αέρας! ε; ε; Μια αλλαγή; Μια αναβάθμιση (όχι μόνο για την εκμάθηση αλλά και για την προφορά)!!! :Ρ

Coco είπε...

@ Vad: χαχαχα! τους έχει πιάσει μανία εδώ, το θεωρούν τελευταία λέξη της μόδας το αγγλικό!

@ kovo voltes: που μιλάω και γω κάπως έτσι να δεις γέλια!

@ L' Enfant de la Haute Mer: με πέθανες!

@ stefanos maximos: καλή συνέχεια και δύναμη εύχομαι!

@ Sulpice: Ναι, τί να σού πω, πού τον Σίμο τον ζητούσαν ξαφνικά "Σάιμον" και δεν έβγαινε άκρη!