Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ


Χθες το πρωί ξύπνησα από τα πέντε ξημερώματα και κατά τις εννιά πια, που είχα πιαστεί, μεταξύ άλλων να διαβάζω τη Ζατέλη, κόλλημα κι αυτό, σκέφτηκα να κάνω καμμιά βόλτα, με το ποδήλατο εννοείται, έφτασα σε δέκα λεπτά στο Κολωνάκι, διότι είχα όρεξη για κρουασάν με σοκολάτα, έφαγα δύο, τρία θα ήταν πολύ, κι αναλογιζόμουν πού να πάω, διότι βαριόμουν να κινηθώ στο κέντρο, ήθελα κάτι περισσότερο, κατηφορίζω λοιπόν και αφήνομαι.
Ο δρόμος έβγαζε με μαθηματική ακρίβεια στη θάλασσα. Από ένα σημείο μάλιστα και ύστερα, με τραβούσε ο θαλασσινός αέρας από τη μύτη. Κι όπως αυτήν την εποχή οι δρόμοι έχουν μετριότατη κίνηση, πήγαινα άνετα, με κουρσάδικο ρυθμό, έφτασα στην παραλία της Γλυφάδας σε κανένα μισάωρο, κι έκανα και τη μισή Γλυφάδα γύρω γύρω, πέρα δώθε, ώσπου εδέησε ν΄αποφασίσω να κατεβώ να πιω έναν καφέ και νεροοοοό, είχα πια κορακιάσει, διότι προνοητική όπως είμαι, εκτός απ΄το μαγιώ λησμόνησα και το παγούρι, σιγά μη σταματάμε τώρα στο περίπτερο, δύσκολο το σταμάτημα.
Το πιο καλό όμως είναι ότι είχα πάρει μαζί μου και το βαρίδι, δηλαδή το βιβλίο της Ζατέλη, διότι, είπαμε κόλλημα, γινόταν να μην το πάρω, μιας κι αναγκάστηκα να βγω απ΄το σπίτι; Εδώ να σημειώσω ότι ένας από τους λόγους που έφυγα κοπανηδόν, είναι το κομπρεσέρ του δήμου από τις εφτά το πρωί. Κουβαλούσα λοιπόν το βιβλίο των εφτακοσίων εβδομήντα σελίδωνε στην πλάτη, κατά τα άλλα, ούτε τρόμπα, ούτε σαμπρέλα ούτε εργαλεία για την κακιά στιγμή, ούτε αντηλιακό του συνειδητοποιημένου ποδηλάτη, όχι σαν και μένα που άρπαξε το αριστερό μου χέρι, το αριστερό μου πόδι, και το αριστερό μου μάγουλο, από αριστερά έδινε.
Πρωί ακόμη, ο κόσμος είχε αρχίσει να βγαίνει για μπάνιο ή για ψώνια, όσοι δούλευαν μάλλον ήταν ήδη κλεισμένοι, δε ρεμάλιαζαν σαν και του λόγου μου, πίνω τον καφέ, μιλάω στο τηλέφωνο, διαβάζω το βιβλίο μου και κάποια στιγμή νιώθω έτοιμη να γυρίσω, είχα κανονίσει για φαγητό.
Η επιστροφή ήταν καθαρά κουρσάδικη, σφαίρα, συνεχές πετάλι, ταχύτητα μέτρια, Γλυφάδα-Σύνταγμα 30΄. Ένας σωστός χρόνος για ερασιτέχνες ποδηλατόβιους πλην βιβλιοφάγους και κρουασανοφάγους. Στο Σύνταγμα πήρα ένα νερό από περίπτερο, αλλά δεν πρόσεξα και μόλις πίνω την πρώτη γουλιά παρολίγο να την φτύσω στα μούτρα ενός τουρίστα. Ήταν ανθρακούχο, φτφφφφ.... Κατόπιν πήρα ένα νερό νεράκι, είναι το καύσιμο τελοσπάντων.
Αυτή η βόλτα ήταν ανανεωτική, τα πάντα γύρω μου μού φαίνονταν μετά σαν καινούργια. Ουσιαστικά ήταν τα τελευταία γεμάτα χιλιόμετρα για το κουρσάκι ως έχει. Διότι σε τρεις μήνες έχει τρέξει μίνιμουμ 1800 χλμ. και ήρθε η ώρα μιας ανανέωσης και για εκείνο, το πήγα επομένως απόψε στον ποδηλατά ν΄αλλάξει πίσω κέντρο, κασέτα ταχυτήτων, σασμάν και λεβιέδες ταχυτήτων. Κι από βδομάδα δεν θα προλαβαίνει κανείς να δει τι ήταν αυτό που πέρασε!
Υστερόγαμον: Για τις μέρες της στέρησης, έπλυνα απόψε τον Σίμο, το παλιό κόκκινο MTB, τον γυάλισα, τον λίπανα, τον έλεγξα, τον άφησα αλήτικο χωρίς σχάρα και σταντ... σαν καινούργιο!

11 σχόλια:

Unknown είπε...

Και δεν αγόραζες ένα μαγιώ απ' τη γλυφάδα να τσαλαβουτήξεις;

VAD είπε...

Ποδήλατο και Κολωνάκι;Ασυμβίβαστον:) Η εκ βάθους αιώνων ευγενής καταγωγή απαιτεί τουλάχιστον τζιπάρα:)))
Kαι βεβαίως έτερον ασυμβίβαστον,ποδήλατο και κρουασάν,εκτός εάν ήτο ελληνικόν κρουασάν,ήγουν μπουγάτσα βουτύρου:)))

Καλο δεκαπενταύγουστο....

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Πολύ μου άρεσε η βόλτα με το ποδήλατο, όπως κι εσένα που τόσο ζωντανά την περιέγραψες...

koptoraptou είπε...

Πσιτ, μαντάμ! Αν ποτέ στον δρόμο σας προς Κολωνάκι δείτε μια ηλίθια με κουλές σαγιονάρες, κουλή τσάντα (επίσης βαριδιακιά, μόνο που μέσα έχει κόμικ κάργα), σέι χαλόου! Υπάρχει ισχυρή πιθανότης να έχω νερό, μη ανθρακούχο! Τα σέβη μου!

Ελένη Λιντζαροπούλου είπε...

Λοιπόν ποδη-λάτρισσα... εσένα σου έπρεπε να αναρτήσω τον άλλο πίνακα του Σταθόπουλου με την γοητευτική ποδηλάτισσα εκ των οπισθίων βλεπομένη... όσο για την Ζατέλη...θου Κύριε.
Η βόλτα σου με κάνει να ζηλεύω απίστευτα... διαδικτυακά μαθήματα ποδηλάτου παραδίδεις;

Διότι εγώ από ισορροπία άσε... ανισόρροπη!!!

Kwlogria είπε...

Ε ρε να ήμασταν όλοι σαν κι εσένα σ' αυτή την πουστόπολη, σ' αυτή τη γαμόχωρα, τι ωραία που θα ήταν κοριτσάρα μου!!! Να είσαι καλά!!!

Ανώνυμος είπε...

πολυ ζηλευω τις διαδρομες σου και οσα ξερεις για τα ποδηλατα....αχ! βαχ!

Coco είπε...

@Darth: και να απιστήσω στο ροζ παριζιάνικο μαγιώ μου; ζαμαί!

@Vad: κι εγώ έχω ποδηλατάρα!
κρουασάν στο Κολωνάκι και μπουγάτσα στου Ψυρρή!

@Φαίδων: καλώς ήρθατε!

@koptoraptou: κι αν δείτε και σεις μια μ΄ένα κουλό άσπρο κράνος φωνάξτε Cocoooo! Υπάρχει ισχυρή πιθανότης να είμαι εγώ!

@Big Mama: λοιπόν αυτός ο πίνακας... φοβερή ιδέα, θα έχω την απόλυτη προτεραιότητα!!

μάθημα ποδηλάτου σε ένα απόγευμα και 6 βήματα, μέθοδος εγγυημένη:

1. διαλέγετε ένα ανοιχτό άδειο ίσιωμα
2. ανεβαίνετε πάνω στο ποδήλατο, για αρχή κάπως χαμηλά η σέλα
3. κοιτάτε πέρα μακριά, δεν ακούτε τίποτα και δεν σκέφτεστε τίποτα
4. αλλά τίποτα
5. κάνετε ποδήλατο
6. γύρω γύρω, πέρα δώθε, ζννννν...

(ισορροπία στο ποδήλατο έχουμε όλοι, για τα υπόλοιπα δεν ξέρω!!)

@kwlogria: ζω σε παράλληλο σύμπαν κακό του κεφαλιού μου!

@ exofthalmi: εσύ ζηλεύεις εμένα, εγώ τον Μάριο που πήγε Ιταλία με το ποδήλατο, ο Μάριος τον Φραν, που πήγε στο Αφγανιστάν και πιο πέρα, ο Aflo ζηλεύει κι εκείνος τον Μάριο, κι εγώ ζηλεύω και τον Πεταλάκη που γύρισε τας Ευρώπας με το σπαστό του, κι ακόμη ένα ζευγάρι Ισπανών που ανέβηκαν ως τη Νορβηγία, κι ο Φραν πιθανόν ζηλεύει το Μάρκο Πόλο, δεν τελειώνει αυτή η δουλειά με τις ζήλιες!

Ελένη Λιντζαροπούλου είπε...

Coco... Καλημέρα, σ'ευχαριστώ για το μάθημα... μένει τώρα να... αγοράσω ποδήλατο.

ritsmas είπε...

καλη η ζατέλη, όχι ομως για αυγουστο μηνα. Για πολλούς πολλούς λόγους αγαπητό μου παιδί..... Κι εσυ πια με το ποδήλατο, τα πάντα ;

Coco είπε...

@Big Mama: αλουμίνιο με τουλάχιστον 7 ταχύτητες! κρίμα που τα δικά μου είναι ακατάλληλα έστω και γι΄αρχή και δε θέλω απογοητεύσεις! δεν παίζει κανένας δανεισμός;
επίσης www.podilates.gr, forum > αγγελίες,
τυχαίνει καμμιά φορά κάτι αξιοπρεπές σε "γυναικείο" πόλης

@ritsmas: μάλλον η Ζατέλη είναι για τον χειμώνα δίπλα στο τζάκι, ε; και έξω καταιγίδα, σκοτάδι και να χτυπάνε πάνω στο τζάμι τα κλαδιά των δέντρων...μπρρρρ...

τώρα για το ποδήλατο... αφού είμαι μια πώς το λέτε εδώ στο Ελλάδα... bike commuter!