ΠΩΣ ΤΟ ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ


Μετά την αποτυχημένη βαφή ξέβαψα το ποδήλατο για δεύτερη φορά και έκανα αυτό που έπρεπε να είχα κάνει από την αρχή, δηλαδή να μην το βάψω καθόλου.  Χρειάστηκε βέβαια αρκετά χέρια τρίψιμο με μια σειρά γυαλόχαρτα και ατσαλόμαλλο. 






Το άφησα ένα 24ωρο να καταλαγιάσει το μπαρουτοκάπνισμα του αλουμινίου και να στεγνώσουν μέσα οι σωλήνες.  Αλοιφή ίσως το περάσω μελλοντικά. Εσωτερικά εφάπτεται με σίδερο στην τριβή, δύο πλακέτες στις υποδοχές για τα παγούρια και στα ποτήρια του λαιμού. Στο λαιμό παρατήρησα στην εξωτερική επιφάνεια περιορισμένη οξείδωση τύπου ανεμοβλογιάς.  Σ΄αυτά τα σημεία ψέκασα λίγο αντισκωριακό. 






Ακολούθησε το μηχανικό μέρος.  Την δική του στραβωμένη, κολλημένη και βαριά ανάρτηση έχω αντικαταστήσει με ένα ατσάλινο πιρούνι από παράλληλο μοντέλο της ίδιας εποχής.  Αυτό πρέπει νά ΄ναι του ΄96.





 Το πρόβλημα της αλλαγής από cantilever σε v-brakes το αντιμετώπισα προς το παρόν κονταίνοντας όσο γίνεται τις διαδρομές των καλωδίων, χαλαρώνοντας τις ντίζες και σφίγγοντας τις μανέτες.





Το δεύτερο βασικό πρόβλημα είναι ο πίσω τροχός.  Μπούκωσα το κέντρο αγνό παχύ γράσο να με βγάλει μέχρι να δω τί θα χρειαστεί γιατί ο αριστερός κώνος μου φαίνεται λίγο στραβός, οπότε μάλλον σύντομα θ΄αρχίσει να τζογάρει και θα υπάρξει μια σειρά από περιφερειακές αρνητικές συνέπειες.







Στα γρανάζια κατάργησα τον μικρό δίσκο μπροστά χωρίς να τον βγάλω και λειτουργώ τον μεγάλο και τον μεσαίο.  Για την ώρα έχω κρατήσει τα μπαλονάτα λάστιχα αν και από το αριστερό ψαλίδι απέχει μια τρίχα.  Τέλος έστησα το μοντελίνιου για μια πρώτη αποκλειστική φωτογράφιση.






Υστερόγαμον:  Η ανάρτηση ήταν μια ευγενική προσφορά του Condominio Bikes και της Garden Park Tools Ltd.